Ptáte se …
Mohu se u Vás přihlásit k trvalému pobytu?
Ano. Obecní úřad v Olbramicích je pouze ohlašovnou tzn., že zde vyřídíte tyto úkony:
– přihlášení k trvalému pobytu
– zrušení údaje o místu trvalého pobytu – na návrh majitele nemovitosti
– potvrzení o trvalém pobytu a poskytnutí údajů vedených na obecním úřadě (v informačním systému občanů), které si je nutno vždy vyzvednout při ztrátě občanského průkazu k vyřízení nového OP na matrice.
Co si s sebou musím vzít za doklady a kolik zaplatím?
Přihlášení k trvalému pobytu | |
Dokumenty | Platný občanský průkaz |
Vlastnictví domu | List vlastnický nebo oprávnění užívání bytu |
Dítě do 15 let | Přihlašuje zákonný zástupce, doložit rodný list dítěte |
Správní poplatek | 50,-Kč, poplatek se netýká dětí do 15 let |
Kde vyřídím nový občanský průkaz?
Magistrátu města Ostravy – Odbor vnitřních věcí.
Více informací ZDE
Jaké doklady potřebuji při vyřízení nového občanského průkazu?
Při žádosti o nový OP před skončením jeho platnosti občan předkládá: platný OP
Pokud mám stávající OP neplatný, co mám dělat?
Žadatel v tomto případě musí předložit: rodný list žadatele a doklady, které budou uvedeny v novém OP (např. oddací list, rozsudek o rozvodu, potvrzení o změně trvalého pobytu, potvrzení o získání akademického titulu apod.), při žádosti o zápis dítěte mladšího 15 let – rodný list dítěte
Jaké doklady potřebuji při vydání 1. OP?
- rodný list žadatele
- občané z jiné obce potvrzení o trvalém pobytu
- doklad o státním občanství
Ztratil jsem nebo mi byl odcizen OP, kde si mohu vyřídit nový?
- na Magistrátu města Ostravy, více informací se dozvíte ZDE